Καθώς πηγαίνω στο ωδείο και διδάσκομαι κάποιο μουσικό όργανο, παρακολουθώ συμπληρωματικά και το μάθημα μοντέρνας θεωρίας μουσικής που είναι δωρεάν. Θυμήθηκα λοιπόν σε μια συζήτησή μας με τον δάσκαλό μας ότι στο σχολείο μας, στη μέση εκπαίδευση, διδασκόμασταν θεωρία κλασσικής μουσικής, χωρίς να διδασκόμαστε κάποιο μουσικό όργανο και χωρίς να ερχόμαστε σε επαφή με τη μουσική με κάποιον άλλο τρόπο, έστω - αν όχι με το να τη δημιουργούμε - με το να την ακούμε. Θεωρώ πως στο μάθημα μουσικής πρέπει να παράγεις μουσική. Ολόκληρο σχολείο, θα μπορούσε να έχει κρουστά. Στο δικό μας το σχολείο δεν είχαμε κρουστά ούτε στην παρέλασή μας, με αποτέλεσμα να μην ακούει όλη η ουρά τη γυμνάστρια και να μπερδευόμαστε. Όταν δεν μαθαίνεις κάποιο μουσικό όργανο, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να κάθεσαι να διδάσκεσαι θεωρία μουσικής. Έπειτα σκέφτηκα το εξής: Και στα άλλα μαθήματα το ίδιο δεν κάνουμε; Σε όλα τα μαθήματα εμείς τότε το ίδιο κάναμε. Μαθαίναμε το αντικείμενο θεωρητικά και όχι πρακτικά. Το μαθαίναμε θεωρητικά, χωρίς να το βάζουμε με κάποιο τρόπο στη ζωή και στην καθημερινότητά μας. Και αν έπιαναν ένα ζευγαράκι στο διάλειμμα να φιλιέται, του έκαναν παρατήρηση. Μμμ ωραία εκπαίδευση. Σου γεμίζουν το μυαλό με ένα σωρό θεωρίες και το μάθημα δε διδάσκεται με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελέσει το μέσο για να ζεις όμορφα, δημιουργικά, λειτουργικά και να είσαι καλά και χαρούμενος.
Κυριακή 28 Μαΐου 2017
Δευτέρα 22 Μαΐου 2017
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017
Οι άνθρωποι δεν είναι ίσοι, γιατί δεν είναι ίση η μάχη που χρειάζεται να δώσουν σ' αυτή τη ζωή. Δεν είναι ίσες οι τύχες τους και ίσες οι δυσκολίες ή τα βάσανά τους. Έτσι, αν θέλεις κάτι να συγκρίνεις μεταξύ τους, σύγκρινε το ποιος δίνει τη μεγαλύτερη μάχη, αν είναι εύκολο να συγκριθεί κι αν είσαι σίγουρος πως την γνωρίζεις.
Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017
Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016
Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Ηταν μια πολιτεια οπου οι ανθρωποι ερωτεύονταν. Και αγαπουσαν. Κι αυτη η ερωτικη αγαπη τους γινόταν μπογιά ροζ στα χερια τους και εβαφαν του...

-
Μου έκανε σήμερα πολλή εντύπωση η χαρά, το γέλιο και η λάμψη στα μάτια των μικρών παιδιών όταν μπήκαν στον χώρο και άρχισαν να τρ...
-
Οι δυσκολίες που βίωσε η τέχνη, αντί να την σκοτώσουν την έκαναν πιο δυνατή. Η τέχνη δε φωνάζει. Είναι σιωπηλή. Δεν προσπαθεί να επ...
-
Πώς είμαι; Σαν κούκλα. Όχι από αυτές τις ωραίες. Τις σέξυ. Σαν άλλες. Σαν κάτι ξεμάλλιασμένα μωρά, πλαστικά, με πιπίλα. Αν πατήσεις ένα κουμ...